• Elvis Berton

    Sedam gladnih godina / Seven Hungry years Galerija Kortil, Rijeka 26.02. - 15.03.2014.
  • NAGRADE I PRIZNANJA / AWARDS AND HONORS

    2002. 
    15. Ex-Tempore slikarstva, Vodnjan, III nagrada stručnog žirija


    2003.
    "Grisia 2003.", Rovinj, otkupna nagrada


    2004. 
    “3. Open Riva Art”, Fažana, posebna nagrada stručnog žirija
    17. Ex-Tempore slikarstva, Vodnjan, III nagrada stručnog žirija
    11. Ex-Tempore slikarstva, Grožnjan, Nagrada grada Grožnjana


    2006. 
    4. Međunarodni likovni natječaj “Oleum Olivarum”, Krasica, posebna pohvala stručnog žirija
    “Grisia 2006.”, Rovinj, otkupna nagrada


    2007.
    5. Međunarodni likovni natječaj “Oleum Olivarum”, Krasica, posebna pohvala stručnog žirija
    "6. Open Riva Art”, Fažana, otkupna nagrada


    2008.
    5. Ex-Tempore slikarstva „Novigradsko plavetnilo“, Novigrad, 2. nagrada stručnog žirija i otkupna nagrada
    “Grisia 2008.”, Rovinj, posebna pohvala stručnog žirija
    15. Ex-Tempore slikarstva, Grožnjan, otkupna nagrada


    2009. 
    7. Međunarodni likovni natječaj „Oleum Olivarum“, Krasica, otkupna nagrada


    2010.
    8. Međunarodni likovni natječaj „Oleum Olivarum“, Krasica, otkupna nagrada


    2011. 
    “Grisia 2011.”, Rovinj, posebna pohvala za slikarstvo
    18. Ex-Tempore slikarstva, Grožnjan, pohvala žirija


    2012.
    10. Međunarodni slikarski natječaj „IstrArt“, Buje, otkupna nagrada


    2013.
    11. Međunarodni likovni natječaj „Oleum Olivarum“, Krasica, 1. nagrada
    "Grisia 2013.”, Rovinj, otkupna nagrada

  • "SEDAM GLADNIH GODINA" U RIJEČKOJ GALERIJI KORTIL

    pozivnicaU srijedu, 26. veljače u 20 sati u galeriji Kortil u Rijeci otvara se samostalna izložba pazinskog likovnog umjetnika Elvisa Bertona "Sedam gladnih godina". Riječ je o vizualno-zvučnoj instalaciji koju Berton premijerno predstavlja javnosti, a sastoji se od sedam metalnih skulptura krava u prirodnoj veličini te 35-minutnog tonskog zapisa krava kojeg je autor snimio u Savičenti u štali Darka Pekice iz umjetničke skupine Šikuti Machine i na jednom seoskom imanju u zaseoku Bregi u središnjoj Istri. Izložbu će otvoriti povjesničarka umjetnosti Vilma Bartolić. Izložba je realizirana uz potporu Grada Rijeke i Istarske županije.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

DVIJE BERTONOVE INSTALACIJE NA KRK LANDARTU

Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image 'images/floating stones/b.jpg'
There was a problem loading image 'images/floating stones/b.jpg'
bCentralni dio ovogodišnjeg programa Krk LANDarta, kao jedne od prvih krčkih proljetnih manifestacija, čiju organizaciju potpisuje Centar za kulturu Grada Krka, u suradnji s partnerima Trgovačko-komunalnim društvom Ponikve eko otok Krk, osječkom Udrugom za poticanje umjetničke svijesti u društvu Slama i krčkim Planinarskim društvom Obzova, odigrao se između 22. i 27. travnja. U odnosu na prošlogodišnje, nulto izdanje ove interdisciplinarne inicijative, koja na posve inventivan način spaja likovnost sa sviješću o zaštiti okoliša, a tijekom koje su različite rukotvorine, bilo slike, skulpture ili instalacije, izrađivane uglavnom od naplavina, tijekom netom završenog prvog, pozvani likovnjaci oslanjajući se na europsku landartističku tradiciju, kao sintezu postmodernističke umjetnosti i konceptualnosti Nove umjetničke prakse, prihvatili su zadaću stvarati in situ.
Prve krčke land art radionice bile su locirane na prostranu parcelu unutar Kampa Krka koja svoje konture, uz nezaobilaznu autohtonu makiju, ponajviše duguje boru, čija je pomalo teška, ali ugodna, hladovima, obzirom na nisku izvrsnih pejzažnih intervencija, očito prijala okupljenim kreativcima. Riječ je o petero predstavnika Udruge Slama - Dominiku Grdiću, Dorianu Trepiću, Filipu Ausmanu, Jeleni Rebić i Nikoli Falleru - kojima su se pridružili svestrani pazinski umjetnik Elvis Berton i domaćin, krčki slikar Saša Lončarić. Višednevne radionice tako su rezultirale istinskim land artom čvrsto povezanim s prirodnim ambijentom koji je potaknuo njegovu materijalizaciju, počevši od polja kružnih mandala (Faller), preko ambijenta s visećim kamenim mobilima koji svakim novim korakom mijenja svoju pojavnost (Berton), drvenih i kamenih objekata koji zovu na prepoznavanje (Lončarić), suptilne instalacije sačinjene od borovih češera (Rebić), genius loci kompozicije kamenih humaka (Grdić), monumentalnog prostornog crteža (Trepić) i kontrastne igre linijama pomno složene od ogoljenih tankih grana (Ausman). Na taj je način, osim demonstriranja veze prirode i umjetnosti, kao jedne od najprimordijalnijih čovjekovih praksi, posve u duhu suvremene landartističke prakse, potaknuto i inzistiranje na nužnom razvijanju i širenju svijesti o zaštiti okoliša. Izvor: Grad Krk
21a 08 78